השבוע, הוכנסו בשעה טובה שיפורים בקווי התחבורה בבית שמש. קווים 9, 10, 12, 14, 15 ו-19, וכן קו 324 לקריית גת. בין השאר הוארך מסלול קו 15 ותוגברה התדירות בחלק מהקווים האחרים.
ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר: "התחבורה הציבורית בבית שמש חייבת לעבור שינוי. הדבר ברור לי עוד טרם כניסתי לתפקיד והתחדד יותר ככל שעובר הזמן. יחד עם הממונה על התחבורה הציבורית בעיר מר שמואל גרינברג התחלנו בשינויי עומק. הדברים נעשו בקשר ישיר מולכם התושבים עם למעלה מ700 פניות שונות מכלל המגזרים בעיר בעניין התחבורה הציבורית."
שמואל גרינברג משנה לראש העיר והממונה על התחבורה: "שמח על תוצאה ברוכה שבאה לאחר עמל רב מול משרד התחבורה, קיבלנו תוספת משמעותית לעיבוי הקווים העירוניים ולתוספת קו חדש לרמת בית שמש ג', כמו כן נרכשו 23 אוטובוסים חדשים שייכנסו לשירות התחבורה הציבורית בעיר. על הפרק בקרוב קווים חדשים נוספים."
השינויים הראשונים כבר בשטח, וזו הסנונית הראשונה בכל הקשור לתחבורה בעיר בית שמש. על הפרק - המשך שינוי העומק בכלל הקווים בעיר, יצירת קווים חדשים, רכבת פנימית בעיר בית שמש והסדרת הכבישים בעיר.
המעוניינים במידע מוזמנים לעקוב ולהתעדכן באתרי משרד התחבורה וסופרבוס וביישומון MOOVIT.
אתר כל קו >>> https://bus.gov.il טל': 8787*
אתר סופרבוס >>> http://www.superbus.co.il/
וכן באתר העירייה>>>https://betshemesh.muni.il/articles/item/697/






