משרד הבינוי והשיכון באמצעות אגף קשרי קהילה של עמידר החדשה ובשיתוף פרויקט 'יוסף', עיריית בית שמש ותלמידים מבתי הספר "שערי תורה" ו"עמית דביר", לקחו השבוע חלק ביום המעשים הטובים בעיר במסגרתו ריהטו, על פי צרכי הדיירים, 4 דירות במטרה לחדשן לקראת חג הפסח הקרב ובא.

תמי מרדכי, מנהלת קשרי קהילה בעמידר באזור ירושלים, ציינה: "תודתי והערכתי לכלל השותפים שלקחו חלק ביום חשוב זה. לראות את הדיירים שלנו נרגשים ושמחים מהשינוי, שהתרחש בשעות ספורות, פשוט מחמם את הלב ונותן כוחות להמשך עשייה. בהובלת אגף קשרי קהילה, נוסיף ונקדם פרויקטים מעין זה,

לצד פרויקטים מעצימים עבור קהילת דיירנו". 

א', דיירת דיור ציבורי, שיתפה אותנו בדבריה: "תודה רבה מכל הלב לכל מי שסייע בריהוט וחידוש הבית שלי. יש אנשים טובים שבזכותם חג הפסח יהיה עבורי ועבור משפחתי הרבה יותר נעים".

לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, פועלת עמידר החדשה באמצעות אגף קשרי קהילה להעצמFA קהילת דיירי הדיור הציבורי. השקעה זו מבוצעת הן בהיבט האישי והן בהיבט הקהילתי-חברתי, על ידי קיום תכניות ייעודיות,

פרויקטים ופעילויות במרכזים הקהילתיים הפועלים ברחבי הארץ. במסגרת מרכזים אלה, מתקיימות פעילויות חינוכיות, חברתיות ומעצימות לילדים, נוער ומבוגרים.