היום (שלישי, 09:00), יתקיים תרגיל חירום במתחם 'ברנקו וייס' בשהתתפות העירייה, גופי ביטחון חירום והצלה וגורמים ציבוריים נוספים.

לפרטי האירוע: לחצו כאן

וכמובן, משנכנס אדר מרבים בשמחה ואירעוים נוספים ברוח זו יתקיימו היום ובימים הקרובים. לפרטים: לחצו כאן