חינוך לנתינה על שם רז נעמת, בבית הספר ברנקו ווייס
תלמידי בית הספר ׳ברנקו ווייס׳ יחד עם צוות המורים הקדישו את יום ראשון האחרון, למפגשי נתינה עם מכלול המסגרות בבית שמש.
גני ילדים, בתי אבות, נקיון רחובות, בתי ספר, נקיון מקלטים והכנת משלוחי מנות לנזקקים ולחיילים.
חלק מההורים של תלמידי בית הספר, אף בישלו והעבירו את המנות המבושלות לנזקקים ועוד איו ספור פעילויות של נתינה והתנדבות יצאו לפועל ביום המרגש הזה.
ילדי הגנים בסביבת בית הספר, הגיעו לצפות בהצגה מקורית באודיטוריום הבית ספרי פרי עבודתם של תלמידי התיאטרון.
בחברה שעוסקת בבנייה, התפתחות וצמיחה תמיד ישרור שלום והתגמול הגדול ביותר לנתינה, הוא מה שאנו הופכים להיות, יישר כוח לכל התלמידים והצוות על השקעה יוצאת דופן והנתינה מעוררת ההשראה בעירנו.







