פאנלים הן חלק בלתי נפרד ממערכת בחירות והתופעה לא פוסחת גם על עירנו בית שמש.

הערב (שני, 11.3, 18:00), זה קורה באודיטוריום ברנקו וייס עם משתתפים מקשת רחבה של מפלגות: הליכוד, כחול לבן, גשר, מרצ, כולנו, הבית היהודי, שס, העבודה והימין החדש.

בקיצור, יהיה מעניין.

לדף האירוע בלוח האירועים של 'שמשנט'

וזה המקום להזכיר כי ביום שישי יתקיים אירוע דומה ב'אשכול פיס': פרטי האירוע