מה מבשלת לנו או יותר נכון אופה לנו הודיה אלחרר? חכו וגלו...
מוקדם יותר רשמה בקיר הפייסבוק שלה: ״האהבה הכי גדולה שלי, אחרי הילדות שלי כמובן, זו האפייה.
כל איזה חגיגה שיש - שבת, חג או אירוע אני שומעת מהלקוחות שקונות ממני את אותו משפט - את חייבת לעשות עם הדבר הזה משהו שהוא מעבר... והאמת, ברוך ה׳ עם המירוץ הלא פשוט של החיים שלי כל פעם דחיתי את זה מפאת חוסר זמן להקדיש למשהו גדול. ואז החלטתי שאני חייבת לעצור, ולהקדיש מקום יותר גדול לעצמי, ולאהבה שלי. והנה, אוטוטו זה קורה. הכנתי לכם הפתעה ענקיתתתתת!!!
תרשמו לכם 24/3/19 ותעקבו לגלות❤️ אביבית גנון קסוס שער העיר בית שמש - מרכז הבילוי והקניות שלכם יאמ בפה."







