אוראל אמסלם, טכנאי גז ותושב העיר בית שמש הגיע הבוקר לביקורת שגרתית באחד הבתים בעיר. כאשר נכנס לבית חשכו עיניו.
הבית בו מתגורר קשיש, היה במצב קשה ובעייתי מאוד. אוראל יצר קשר מיידי דרך דף הפייסבוק של ראש העיר עליזה בלוך. תוך דקה הוא קיבל מענה בדף והדבר הועבר לטיפול הרווחה שנציג מטעמם הגיע באופן מיידי למקום.
צוות העירייה הודה לאוראל על תשומת הלב והיידוע.
עו"ד רינה הולנדר, סגנית ראש העיר והממונה על הרווחה: "אגף הרווחה בראשות המנהלת החדשה, הגברת גילה רונן, פתח דף חדש. המקרה הזה הוא דוגמא קטנה לעבודה הגדולה של עובדי האגף המתרחשת ברובה מאחורי הקלעים. צוות אגף הרווחה המסור עסוק סביב השעון בהצלת חיים והכל בצנעה ובעבודה שקטה."