בשורה ללומדי הנהיגה העיר. משרד הרישוי יפתח שלוחתו מחדש, אחרי 'שיתוק' של למעלה מחודשים, תחזור השלוחה לתפקוד המלאה ואפילו בתגבור נוסף, מזכירה נוספת העוברת הכשרה בימים אלה במשרד הרישוי בירושלם.
מאז חודש דצמבר 2018, היה סגור הסניף המקומי, לומדי הנהיגה ומחדשי רישיון הרכב וכל מי שנצטרך לשירותי שלוחת משרד הרישוי היה חייב לכתת רגליו, כמו לפני עשרות שנים אל ירושלים לעמוד בתור שעות ארוכות ולבזבז זמן. מי שהחליט קיבל החלטה בחודש דצמבר כי המשרד יעבור למיקומו החדש בבניין אנפה. אלא 'שהמעבר' שהוערך בשבוע עד שבוע וחצי לקח 11 שבועות, ארוכים יותר מתמיד, בהם שולחה המזכירה לנצל ימי חופשתה בכורח, תופעה מוזרה לכשעצמה.
סוף דבר, השירות שניתן ע"י מזכירה אחת דרש תגבור, לא רק בשל אפשרות היעדרות אותה מזכירה אלא גם בשל לחץ גובר (העיר גדלה בכל חודש) יינתן עתה ע"י שתי מזכירות. המזכירה השניה נשלחה לפני כחודש ערוך השתלמות (לימוד) ואו חפיפה במשרד הרישוי בירושלים.
הבוקר אנחנו מקבלים את ההודעה הבאה ממורה הנהיגה המסור אלי דהן שיודע לספר שני דברים: בעוד שבוע וחצי עד שבועיים מהיום יחלו שתי הפקידות לתת שירות במשרד החדש בבית אנפה. ועד אז יוכלו זכאי רישיון הנהיגה שעברו מבחנים (טסטים) לקבל את הרישיון בסופר פארם בקניון נעימי.
חודש טוב ומבורך לכלל תושבי העיר ולנוהגים ברכב.






