במסגרת פעילויות התנדבות בקהילה של בנק לאומי, נערכה היום בסניף הבנק, סדנא לנערים במסגרת "אחריי", לניהול כלכלי אישי.

בסדנא ניתנו לנערים כלים משמעותיים המלמדים כיצד לנהל חשבון בנק באופן תקין ונכון, ומידע חשוב על התנהלות כלכלית מדוייקת ונכונה.

בתמונה: ורדית מזרחי ושימחה אלביליה מהמחלקה המסחרית