רשות העתיקות הורתה היום, לפנות את איזור הכביש מהעתיקות, כך שלעיריית בית שמש ולתושבים לא תהיה עילה לבקש שלא לפצל את תל בית שמש.
בקריאה לרשות העתיקות ולנתיבי ישראל להגיע לשולחן הדיונים בצורה הוגנת ולא לפנות את התל מממצאים,
על מנת שלא ליצור עובדות בלתי הפיכות בשטח, תתקיים היום הפגנה ליד עץ האורן בתל.
העלייה לתל תתבצע דרך צומת ישעי, בשעה 16:30
קרדיט תמונה: קבוצת הפייסבוק, אבירי התל







