בשעה טובה ומוצלחת, התקיים טקס קביעת המזוזה באגף החינוך החדש בקניון נעימי בניין c בקומה 1
מתחת למחלקת הגביה.

בנוכחות ראש העיר, הד״ר עליזה בלוך, צוות האגף ואורחים נוספים.