בשעה טובה ומוצלחת, התקיים טקס קביעת המזוזה באגף החינוך החדש בקניון נעימי בניין c בקומה 1
מתחת למחלקת הגביה.
בנוכחות ראש העיר, הד״ר עליזה בלוך, צוות האגף ואורחים נוספים.
פורסם בתאריך: 06/03/2019 13:32
בשעה טובה ומוצלחת, התקיים טקס קביעת המזוזה באגף החינוך החדש בקניון נעימי בניין c בקומה 1
מתחת למחלקת הגביה.
בנוכחות ראש העיר, הד״ר עליזה בלוך, צוות האגף ואורחים נוספים.