אתמול התקיים יריד תעסוקה והכוונה מרגש ומוצלח. מטרת היריד היתה לתווך בין תושבי בית שמש לבין מקורות תעסוקה באזור, ומאידך להקנות למשתתפים כלים להשתלבות בשוק העבודה, התנהלות כלכלית ועוד. התושבים שהגיעו ליריד נהנו מהרצאות בנושאי תעסוקה, הכוונה מקצועית, יזמות, כלכלת משפחה, הכנה לראיונות עבודה ועוד.
ראש העיר, עליזה בלוך, בירכה על קיום היריד: אני מודה לגב' גלית לוי מהתאחדות התעשיינים במרחב ירושלים; לחבר מועצת העיר מר ישראל מנדלסון הממונה על נושא התעסוקה, המסחר והתעשייה; לחבר מועצת העיר מר שלמה ברילנט; למשרד התמ"ת; מעוף; מפת"ח (מרכזי פיתוח תעסוקה חרדיים); ולכל גורמי ההשמה וההכשרה, המפעלים והמעסיקים שנטלו חלק ביריד החשוב הזה.
שמשנט







