אחרי הצלחת המפגשים בבית שמש הוותיקה ושכונת הנרקיס, מגיע תור רמב"ש א'.

מפגשי 'עושים שכונה' בהובלתה של ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, יחד עם הדרג המקצועי הבכיר, יתקיימו החודש ברמב"ש.

היום (שני, 4.3) יתקיים מפגש ראשון באולם הספורט בשכונה ולקראת סוף החודש מפגש נוסף בדגש על הציבור החרדי (בהפרדה).

פרטים מלאים בדף  האירוע שבלוח האירועים של 'שמשנט' לחודש מרץ.