ראש העיר ד"ר עליזה בלוך השתתפה היום (שלישי) ביום עיון של אנשי השירות הפסיכולוגי באגף החינוך העירוני. ראש העיר הודתה למנהלת השירות מיכי גרינשטיין ולכל העובדים על פעילותם המסורה למען ילדי העיר ומערכת החינוך.
"יש לי חלום שהורים יעודדו את ילדיהם ללמוד חינוך ולהיות מורים", אמרה בלוך לאנשי השירות הפסיכולוגי, "אנחנו, כאנשי חינוך, צריכים להעצים את התלמידים ולסייע להם, אבל להעניק גם למורים כלי עבודה מקצועיים ומעצימים. יש לנו יכולות להשפיע לטובה על מערכת החינוך, ואנחנו צריכים לנצל את היכולות האלה כדי שמעמד המורה יהיה מרכזי ומשמעותי".







