מעבדה לגידול ויצור סמים מסוכנים נתפסה לפני זמן קצר בפשיטה של בלשי המשטרה על בית פרטי בבית שמש – כ 13 ק"ג סמים ושתילי סם, רכבים ושעוני יוקרה נתפסו.
"מעבדת הסמים שנתפסה הבוקר מצטרפת למספר מעבדות נוספות שאותרו ונתפסו בחודשים האחרונים באזור בית שמש ויישובי הסביבה, וזאת בעקבות הפעילות הסמויה והממוקדת אותה אנו מבצעים כל העת, ומאפשרת לנו להגיע לאותם עבריינים שחושבים שגידול הסמים נסתר מעיני המשטרה, להפסיק את העבירה ולהביאם לדין." ציינו במשטרה.
הבוקר פשטו בלשי המשטרה, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של משטרת ישראל על בית פרטי בבית שמש בעקבות צו חיפוש שהוצא בבית המשפט.
במהלך החיפוש, אותרה בעליית הגג מעבדה לגידול סמים מסוכנים מסוג 'קנאביס' ובה 17 שתילי סם, צנצנות ובהן משקל רב של סמים ואמצעים רבים לגידול הסמים.
בחיפוש שנערך במבנה הסמוך לבית, נתפסו 'גלולות סם', אותם עפ"י החשד מייצר החשוד בעצמו לצריכה ישירה באמצעות בליעתם.
עוד נתפסו בחיפוש בביתו של החשוד, 2 רכבים, שעוני יוקרה, מכשירי מולטימדיה שונים, כסף מזומן ועשרות כרטיסי אשראי – כולם עפ"י החשד נרכשו בכספים שמקורם בעבירות סחר בסמים.
החשוד (34, בית שמש) נעצר לחקירה במשטרה בחשד לגידול ייצור הספקה וסחר בסמים מסוכנים.
לצפייה בסרטון: לחצו כאן







