יריד תעסוקה יתקיים בחודש הבא בחסות העירייה  ובשיתוף התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים, היריד נפרד לנשים וגברים. בשעות הראשונות נשים, ובשעות אחריהן גברים. חצי שעה,  זה הזמן שמעמידים המארגנים להחליף את באי כנס יריד תעסוקה וההכוונה.

האירוע מתקיים במעמד ראש העירייה עליזה בלוך,  ממונה התעסוקה  ישראל מנדלסון וחבר מועצת העיר שלמה ברילנט.. בין נותני החסות מפעלי תעשייה כמו אבקו, אלקיים,  פוליפח,  פרי טנא ובריא,  אנג'ל,  צוות 5, עלמה, כריכיית וייס, תאגיד מי שמש, ועוד

בתכנית הרצאות שיתקיימו בנפרד לנשים ולגברים, חצי שעה  הפרש בין סיום ההרצאה האחרונה לנשים לבין הרצאה  הראשונה לגברים. קרי, האירוע מיועד לציבור החרדי בלבד.  גם לציבור הכללי מתקיימים מידי פעם אירועים דומים, באחרונה בנובמבר שנה שעבר התקיים יריד לעולי אתיופיה במועדון  קהילתי ע"ש מבצע משה.

האירוע חוזר למיקומו הטבעי, לתוך השכונות החדשות  מהם מצפים להוציא עוד נשים ואולי עוד גברים לעבודה. המקום הנבחר מתנ"ס גוונים ברמת בית שמש. בפעם קודמת הועתק היריד למתנ"ס  פסגות השבע, ובנובמבר האחרון התקיים יריד כזה באולמי כינור דוד באיזור התעשייה.  גם ביריד הזה הפגינו חרדים נגד קיום  היריד ממש כמו בעבר במתנ"ס גוונים ובפסגות השבע.

היריד כאמור מתקיים בשיתוף  התאחדות התעשיינים ומי שנעדר ממנו זהו ארגון מפתח, ארגון שנועד לקדם תעסוקה בציבור החרדי שלא כולו שש אכן לשתף פעולה עם הרעיון.  בעבר , כמעט בכל אירוע כזה הפריעו קיצוניים את קיומו השוטף של היריד מה שמנע מלא מעט חרדים/יות להגיע אליו.  מה הפעם?