עוד ביום חמישי יצאו עובד העירייה לטשטש את כתובת הנאצה שנמרחה על קיר בלב שכונת חפציבה. השכונה אליה הגיעה בלוך ראשונה לפגוש תושבים. הכתובת: "כאן ממול נהרס בית כנסת ע"י האנטישמית עליזה בלוך שר"י" נמרחה באותיות קידוש לבנה כך שכל עובר דרך יוכל לראותה מרחוק.
הכתובת לא זכתה לגינוי כנדרש מצד גורמים כלשהם לא המערכת הציבורית, אף לא חבר מועצה אחד יצא להגנתה של בלוך, וגם לא שום גורם רבני מתוך השכונה או מחוצה לה.
עובדי העירייה הגיעו בליל חמישי, בשעה בה כיכר השוק ריקה וטשטשו את הכתובת, סימניה עדיין קיימים בשטח.







