הלילה סמוך לשעה 1:00 ,התקבל דיווח בחדר המבצעים של כב״ה בית שמש על שריפת רכב בכביש 1 בין שער הגיא לשורש, שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של להב שלומי סעדון מתחנות מבשרת ציון/נחשון הוזנקו למקום.
צוותי הכיבוי הבחינו ברכב בוער כליל , לוחמי האש ביצעו סריקות ראשוניות לשלילת לכודים בתוך הרכב,לאחר שנשללה האפשרות ,פעלו עד לכיבוי מוחלט של כלי הרכב.
נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.
לצפייה בסרטון: לחצו כאן







