רוכב אופנוע כבן 40 נהרג בתאונה בכביש 375 בסמוך לצומת הכניסה לצור הדסה.

חננאל גיאת חובש באיחוד הצלה סניף ביתר מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. ע"פ המסתמן רוכב האופנוע החליק והתנגש בגדר הבטיחות".