ביוזמת הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר צבי ווליצקי, ורעייתו עו"ד לינדה ווליצקי הפעילה למען חידוש תל בית שמש, נחנכה בבניין העירייה תערוכה חדשה בשיתוף רשות העתיקות המציגה ממצאים מתל בית שמש מתקופת השופטים ומתקופת ממלכת יהודה.
בפתיחת התערוכה אמרה ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "אני חושבת על מה שנשאיר לארכיאולוגים בעוד אלף שנה ומה הם יוכלו ללמוד על בית שמש של ימינו. בית שמש היא עיר עם אנשים שצמאים לגדול, לפרוח ולהשפיע, אבל לצד פיתוח ויזמות חשוב לשמור על שרידי העבר ולהשתלב ברצף היסטורי שתחילתו בימי התנ"ך".
בקרוב תיפתח במוזיאון ארצות המקרא בירושלים תערוכה נוספת על תל בית שמש. בינתיים הציבור מוזמן להגיע לבניין העירייה, להרגיש את החיבור המרגש בין עבר, הווה ועתיד בבית שמש.







