מנכ"ל משרד החינוך: אנחנו שותפים מלאים של עיריית בית שמש מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, ביקר ביום שלישי (05.02.2019) בבית שמש עם צוותו המקצועי במטרה לעמוד על צרכיה המתגברים של העיר בתחום החינוך, הילדים והנוער. בפגישה עם צוות העירייה בהובלת ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, אמר אבואב כי משרד החינוך הוא שותף מלא של עיריית בית שמש, ושני הגופים יפעלו בשיתוף פעולה הדוק כדי לפתור את בעיות העיר ולקדם את נושא החינוך בה. בפגישה סוכם על הקמת צוות מטעם משרד החינוך שיכין תוכנית מקיפה לבניית מבנים וכיתות חדשות, ובכלל זה לחינוך המיוחד, על מנת שכל ילד וילדה בבית שמש יזכו למסגרת שתעניק להם את הקידום הנכון והטוב ביותר ובלי שייאלצו לנסוע בכל יום למסגרות בערים אחרות. בנוסף סוכם על קידום נושא הכשרת המורים בבית שמש, הקמת סמינר אזורי למורות ובניית מרכז פסג"ה חדש, שיסייע למורים להתמקצע ויענה על צרכיהם בהתמודדות עם אתגרי החינוך הקיימים והעתידיים. ד"ר עליזה בלוך אמרה בפגישה: "בית שמש היא עיר שחצי מהאוכלוסייה שלה היא נוער מתחת לגיל 15. יש לנו פה 4000 לידות בשנה, שזה אומר שני גני ילדים בשבוע. העיר גדלה בקצב מהיר ואנחנו צריכים לעמוד באתגר של סיפוק צרכי התושבים ברמה גבוהה, כדי להפוך את בית שמש לעיר מופת כפי שהיא צריכה להיות".