בתוספת סדר יום למליאה שתתקיים מחר יינתן אישור להגשת תכנית פרוייקט פינוי בינוי בשכונת רמת לחי שמקודם על ידי הותמ"ל- הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור, זאת בנוסף לפינוי בינוי קיים במתחם בביאליק, אשר באחרונה נתבשרו תושביו על חתימת הסכם בין הקבלנים לעירייה. במתחם ביאליק  מצויים כיום כ-333 יח"ד ועתידות להיבנות בו כ-1800 יח"ד. המליאה צפויה  לאשר את הבקשה לרמת לחי ובכך  יתקדם הבסיס לבניית השכונה עם רבי הקומות הגבוהים ביותר בעיר.

שכונת רמת לחי, עברה טראומות לא פשוטות מאז  הקמתה. בשלב מסויים אף נדרשו תושבים מהשכונה להתפנות בשל סדקים ומרחבים שנפערו בין הקומות. השכונה נבנתה בשיטת הבניה המהירה.

כמעט כמחצית,  כ-90 דירות במתחם רמת לחי, שייכות לחברת עמידר, ודייריהם ישוכנו בדיור זמני עד לסיום בניית הדירות החדשות. במסגרת הפרויקט של רמת לחי, ייהרסו 176 דירות ישנות ב-8 בנייני עולים בני 4 קומות כל אחד, לטובת 12 מגדלי מגורים עם 900 דירות נוספות לאלה שיחליפו את הישנות. הפרויקט יכלול 3 בנייני מגורים בני 9 קומות; 5 מגדלים בני 20 קומות; ו-4 מגדלים בני 23 קומות כולל חזית מסחרית.

צילום: קרן אור ציון סולטן-  רמת לחי