לא הסכמים אלא הצבעה במליאה. מחר במליאה  השנייה מן המניין יובאו תפקידי והגדרות התפקידים של  סיעת דגל התורה לאישור המליאה. האם יש מישהו מהקואליציה שיפתיע ויצביע נגד? נחכה ונראה.

שמוליק גרינברג המשמש כיו"ר סיעת דגל התורה בבית שמש יתמנה למשנה לראש העיר (תפקיד חסר משמעות) ויחזיק בתיקים שפ"ע, תחבורה, פיקוח עירוני ורשות החניה העירונית, יו"ר ועדת תנועה וחבר דירקטוריון ברשת המתנ"סים. גרינברג ששימש בתפקיד יו"ק הנהלת הרשת יורד לרמת חבר בדירקטוריון, האם בא לשמור על מה שעשה שם? יכול להיות.....

ישראל סילברסטין יחזיק בתיקים בחינוך.  דגל לא מוותרת ולא רוצה להיות כפופה לאענרייך חברם מסיעת יהדות התורה, ולכן נמצאו עבור נציגם תפקידים בחינוך, כאלה שאענרייך יסכים לוותר עליהם.  סילברסטיין יהיה ממונה על הגיל הרך, מעונות יום והמשפחתונים ומעונות שיקומיים. עקף את אענרייך בסיבוב?  אכן... עוד יקבל סילרבסטיין את תיק הגביה והארנונה, לא ברור בשביל מה כאשר יש מנהל מקצועי ומונה עתה סגן לבעל התפקיד. ימשיך להחזיק בתיק הבריאות והשירות הוטרינרי ויו"ר ועדת הנחות ומחיקת חובות, תפקיד אהוב מאוד על סילברסטיין שעשה רבות ונוצרות לתת יותר ויותר הנחות.

שלמה ברילנט יכהן מטעם דגל התורה כחבר בהנהלת מטה הבינוי, וירכז את צרכי החינוך של הציבור הליטאי ויכהן כחבר בועדות השונות.

חיים זמורה שיצהיר אמונים מחר במליאה יחזיק בתיק תרבות פנאי חרדי ופרוייקטים קהילתיים, אחראי תנועות נוער חרדיות וחבר ועדת תמיכות.

בנוסף, יאיר אייפרמן מונה לחבר דירקטריון בחברה הכלכלית. יוסי גולדהירש התמנה לחבר מועצה דתית מטעם דגל התורה. וכ"כ נבחרו עוד נציגי ציבור בועדות השונות ובהם ה"ה צבי וינברג, אריה לוי, מרדכי זיידל, יוסי כהנא ואליהו קליין.

עד כאן באשר למינוי נציגי דגל בתפקידים בקואליציה, ומעכשיו יש לנו קואליציה שקטה רגועה שאפשר לעשות בה הכל  ובעיקר בשקט.