סמוך לשעה 13:30 בצהריים, התקבלו דיווחים בחדר המבצעים של תחנת בית שמש על שריפה ביער עין-מטע השוכן דרומית למושב מטע.
ארבעה צוותי כיבוי והצלה בפיקודו של רב רשף זכריה רפאל מתחנות בית שמש, נס הרים, ותחנת האלה הוזנקו למקום במהירות והחלו בפעילות כיבוי ומניעת התפשטות הלהבות לכיוון הישוב מטע וכלל היער והחורש.
סה"כ התלקחו ובערו במקום כשני דונמים לערך של עצי דקל. לפני שעה קלה, הוכרז על ידי מפקד האירוע על שליטה באירוע , אולם הצוותים עדיין פועלים בשטח ומבצעים כיבוי סופי של כל מוקדי הבעירה האחרונים.
בכבאות והצלה תחנת בית שמש, נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.






