בשבוע הבא מקיימת עליזה בלוך, ראש העירייה, שלב נוסף במסע שלה לשכנע תושבים לפעול למען עירם. ממש כמו בהרצליה, ממש כמו בראש העין. גם שם במשך שנים מנסים ראשי הרשות לשכנע את התושבים לפעול תחת כותרת דומה ליוזמה החדשה בבית שמש. למדנו וטוב שכך. "חשוב לי לשמוע את דעתכם, ההצעות והרעיונות שלכם שעשויים לתרום לגיבוש תכנית טובה ומותאמת יותר. " אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון לפני שלוש שנים, והיום עליזה בלוך מבקשת מיזמים, אנשי מקצוע, חוקרים, מומחים או פשוט תושבים מן השורה המתעניינים באחד הנושאים ורוצים ליטול חלק בדיון, מוזמנים לפנות". בלוך מפרסמת מודעות הזמנה לתושבים והתנאי היחיד הוא הרשמה מראש.
"תושבים יקרים, אני מזמינה אתכם להצטרף לערב חשיבה משותפת עם גורמי מקצוע בעירייה. במפגש נקיים קבוצות דיון לגבי המרחב הציבורי בעיר, פעילות צעירים ונוער, תחבורה ציבורית ותיירות חברתית. זהו מפגש ראשון מתוך סדרת מפגשים שמטרתו לקדם מעורבות אזרחית.יש לכם יוזמות? רעיונות? פתרונות? נשמח מאד לשמוע אתכם.". כך פונה ראש העירייה לתושבים. האם לבעלי המקצוע בעירייה יש כבר רעיונות, ואם יש מה מנע מבעלי המקצוע לקיים אותם?







