יוסי אסרף, מפקד היל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) בתחנת כיבוי אש בית שמש, השתתף במשלחת החילוץ הישראלית לברזיל: "היה לי הכבוד לקחת חלק ממשלחת החילוץ באסון הסכר בברזיל יחד עם ערב רב של אנשי חילוץ מקצוענים בהובלת היחצ"א. היה קשה, מאתגר ומספק מאוד וכמובן כיף לחזור לבית החם שלי"

גאים בך יוסי! שבוע טוב ובשורות טובות.