מהנדס חדש בעיריית בית שמש! משה לורברבום , מהנדס אזרחי בוגר הטכניון. בין שאר תפקידיו הקודמים שימש מהנדס העיר באור יהודה, מהנדס העיר בלוד וסגן מהנדס העיר ברמלה. בין שאר פעולותיו הרבות כמהנדס עיר, משה היה אחראי לקידומם של הערים הנ"ל בתכנון איכותי לשכונות מגורים , תכנון שטחי תעסוקה ומסחר לשיפור החוסן הכלכלי וקידום תכניות בינוי-פינוי-בינוי רבות. כמו-כן היה אחראי לקידום פרויקטים פיזיים רבים , בין השאר, בתכנון וביצוע מהיר של מבני ציבור וחינוך לסוגי האוכלוסייה המגוונים. משה לורברבום: "אני שמח מאוד ורואה אתגר גדול לשרת את הציבור בתפקיד מהנדס העיר, ולסייע לראש העיר ד"ר עליזה בלוך במימוש החזון שלה לבית שמש – גם לטווח המיידי וכמובן לטווח הארוך. זאת תוך מתן שירות לציבור התושבים בעיר באופן מקצועי מסור ונאמן ובסבר פנים יפות"
שמשנט







