היום (ד׳) בשעה 11:31 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנה שננעלה ברכב לעיני אימה ברחוב יהודה הנשיא בבית שמש.

יוסי דושינסקי ויעקב ברזעסקי - כונני סניף בית שמש שהיו בסמוך למקום, הגיעו במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוקת תוך שניות מרגע הגעתם לזירה, מבלי לגרום כל נזק לרכב. לילדה שלום.

מצ״ב תיעוד | קרדיט: דוברות ידידים