ביום חמישי התארח בבית שמש תמיר בן משה, סמנכ"ל פיתוח במשרד החינוך. יחד עם ראש העיר וצוותה הוא סייר משך שעות רבות ברחבי העיר, ובייחוד בשכונות החדשות. זאת, כדי ללמוד על צרכי העיר ולקדם שיפוץ ובנייה של עשרות כיתות גנים ומבני חינוך. בהנהגת העיר הוחלט להיערך בצורה מיטבית לפתיחת שנת הלימודים תש"פ מתוך כוונה להקל ככל האפשר על הפערים ועל מצוקת המבנים הקיימת, הכל כדי שבאחד בספטמבר – א' באלול, תוכל העירייה לספק לכל תלמיד ותלמידה בבית שמש מרחבי למידה ראויים, בטיחותיים ונעימים. משרד החינוך הביע נכונות גדולה לבוא לקראת העיר ויעשה ככל הניתן כדי לתת מענה מהיר. תבנה תוכנית בינוי לקראת האחד בספטבר 19 ובמקביל תוכנית בינוי ושיפוצים לחמש השנים הבאות. בסיור השתתפו ראש העיר, נציגי מחלקת ההנדסה בעיר, סגן הממונה על החינוך וסגן הממונה על ההנדסה. בע"ה בשנים הבאות עיריית בית שמש תהיה מוכנה לשנת הלימודים ובזמן.
שמשנט







