בקרוב תשודרג תחנת הרכבת של בית שמש בכך שיתווסף לה חניון צמוד. בהודעה שפרסמה רכבת ישראל נכתב: "אנו שמחים לחנוך עוד תחנה משודרגת, הפעם כפר חב"ד המשרתת מעל 30 אלף נוסעים בחודש, התחנות הבאות שישודרגו בקרוב הן: תחנת נהריה וחניון צמוד לתחנת בית שמש. אנו מודים לנוסעינו על הסבלנות במהלך תקופת העבודות, ומזמינים אותם ליהנות מהתחנה החדשה".
זה המקום לציין, כי במסגרת פרויקט שדרוג תחנות ארצי בעלות של 64 מיליון שקלים, ביצע בחודשים האחרונים אגף הלוגיסטיקה של רכבת ישראל עבודות לשיפור ושדרוג השירות בתחנות רבות ברחבי הארץ.







