"היי עליזה בלוך..ראשית מאחל לך הצלחה ענקית בתפקיד הלא פשוט והמוביל שינוי. כמנהל בי"ס לנהיגה בבית שמש ולאחר פניות רבות לקודמך בתפקיד אני מבקש להעלות לסדר עדיפיות גבוה את שיפור תשתיות הכבישים המאפיינות ערים בשנות ה-50 .. מצב הכבישים בבית שמש הוא מהגרועים במדינת ישראל, צירים ראשיים המובילים כלי רכב רבים בכל בוקר מאופיינים בבורות ואינם ראויים לנהיגה רציפה ומיותר לציין עד כמה הדבר מסוכן ולא בטיחותי שלא נדבר על נוחות נסיעה.אבקשך להפנות אליי את הגורמים העוסקים בדבר בכדי שאפרט נקודתית היכן דרוש תיקון והמלאכה רבה. תודה רבה ובהצלחה"
שמשנט







