פגישה ראשונה לשכנות טובה, התקיימה היום בין הנהגת העיר בית שמש, להנהגת המועצה של מטה יהודה.
נכחו בפגישה: סגנים, מנהלי אגפים, אנשי הצוות המקצועי, וכל מי שרלוונטי לעשיה ולחיבורים היומיומים.
עלו על הפרק נושאים רבים, בין היתר שיתופים במסחר, בתעשיה, בתרבות ועוד..
עדכונים נוספים בנמשך.






