פגישה ראשונה לשכנות טובה, התקיימה היום בין הנהגת העיר בית שמש, להנהגת המועצה של מטה יהודה.

נכחו בפגישה: סגנים, מנהלי אגפים, אנשי הצוות המקצועי, וכל מי שרלוונטי לעשיה ולחיבורים היומיומים. 

עלו על הפרק נושאים רבים, בין היתר שיתופים במסחר, בתעשיה, בתרבות ועוד..

עדכונים נוספים בנמשך.