לפני כחודש נפל החייל יוסף כהן הי"ד, בן עירנו. בני משפחתו וחבריו נערכים להנצחתו על ידי בניית בית כנסת. אביו, הרב אליהו מירב, מסר, כי בית הכנסת ייקרא 'היכל יוסף של אהבת ישראל'. בדברים שפורסמו ברשתות אמר: "נפיץ את המושג של כבוד ואהבה, שכולם ידעו את מורשתו של יוסף. התחלנו כבר לבנות ברמב"ש ג'". לרגל מצבע גיוס הכספים הופץ סרטון ובה אמר האבא: "אחים יקרים, ריגשתם והתחברתם אלינו בשכול. נצמיח יד ושם ליוסי שלנו שכל כך אהבנו. תודה רבה".