עושים שכונה בנרקיס.
--
הערב נפגשו הנהגת העיר בשכונת נרקיס. שכונה ראשונה מתוך כלל השכונות בבית שמש אליהן תעלה הנהגת העיר כולה.
הערב היה מרגש ונעים. שמענו את קול התושבים, את כאבם ואת תודתם.
התחושה הייתה שמשהו אחר קורה. מהלך חדש שמביא קולות נעלמים.
בין הקולות אבי סלומון, תושב העיר, אצן במרתונים בינלאומיים ועיוור שביקש להחזיר את כבוד עדתו. הוא שיתף את הצורך במקום תפילה ובקשר של הדור החדש עם דור ההורים.
הדברים נגעו ללב.
כלל הדברים שעלו בערב זה נרשמו ויתווספו כמשימות למחלקות העירייה השונות.
הערב תורגם בחלקו לאמהרית ולרוסית.







