ביום חמישי השתתפתי במסיבת ט"ו בשבט במועדון ללקויי ראייה ברחוב המשלט, אליו מגיעים מדי יום ותיקי העיר. אמרתי לאנשים שישבו שם שאני מרגישה המון יראת כבוד מול הניסיון והחוכמה המצטברים מכל שנות החיים של הנוכחים בחדר, ושאני מתחייבת לעשות הכל כדי להמשיך את דרכם כדי שבית שמש תהיה עיר בה ילדינו ונכדינו יוכלו לחיות בשמחה ובאיכות חיים גבוהה. לקראת ט"ו בשבט אני מאחלת לכולנו שהנטיעות שלנו יהיו מוצלחות כמו האנשים שהקימו את בית שמש בעשר אצבעותיהם. אחר הצהריים נפגשתי עם מרצים מאוניברסיטת בר אילן שבאו לבקר בעיר. סיפרתי להם על הוריי שחינכו אותי לצניעות, לאהבת הזולת ולמעורבות חברתית, ערכים שעומדים לנגד עיניי כל חיי ובוודאי בתפקידי הנוכחי כראש העיר. דיברנו על מסע הבחירות שעברנו בבית שמש, ואמרתי שבעיניי זה היה מסע לתוככי החברה הישראלית בו הצלחנו לייצר טוב משותף מבלי לייצר אויב משותף – לא דבר מובן מאליו כשמדובר בקמפיינים פוליטיים. לקראת הבחירות לכנסת אני קוראת לכל המועמדים לשמור על כבוד הדדי ולזכור שבסופו של דבר לכולנו יש מטרה משותפת – לעשות טוב למדינה ולחברה הישראלית על כל גווניה. השבת נקרא את פרשת "בשלח", הידועה גם כ"שבת שירה". אני מאחלת לכולנו שנדע מצד אחד להעז ולחצות את הים גם כשהגלים סוערים, ומצד שני נזכור תמיד לומר שירה ולהודות על כל הטובה הניתנת לנו.






