נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יהא אורח הכבוד בטכס הנטיעות המסורתי המתקיים באי השלום בנהריים, זו השנה ה- 22. כמידי שנה כך גם השנה יתקיים טכס נטיעות במעמד אישי ציבור ביניהם ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, הממונה על החינוך וסגנה ישעיהו אענרייך, ראש מועצת מטה יהודה וראש מינהל החינוך במועצה.
אל הטכס תצא כרגיל משלחת גדולה של תלמידים מבית הספר אמית שחר.
המשתתפים יקיימו טכס זיכרון בקרבת אתר הזיכרון ליד אנדרטת שבע הבנות "גבעות הפרחים הקטופים" שהוקמו לזכר הנערות שנרצחו. ייקראו שמות שבע הנערות: יעלה מאירי, סיוון פתיחי, עדי מלכה, שירי בדייב, קרן כהן, נירית כהן, נטלי אלקלעי זכרם לברכה. בסיום הטכס ינטעו המשתתפים שתילים רכים לעבות את היער שהחלה נטיעתו לפני עשרים ושנה.
בתמונה נשיא המדינה אורח ארגון הצלה
צילום: מארק ניימן לע"מ







