הסערה החלה וכבר החל לתת את אותותיה.

שני עצים קרסו: ברמב"ש ב' ובמגדל המים.

נא עקבו אחרי הנחיות העירייה והמועצה כפי שהם מופיעים בכתבות קודמות כאן ב'שמשנט'

נתקלתם במפגע שנוצר: פנו אלינו דרך הפייסבוק

חורף בריא

עץ שקרס ברמב"ש ב' צילום: י.ג.