לכל מי שמתקשה להגיע לעירייה ולהעלות רעיונות, אל דאגה, העירייה מגיעה אליכם.

המפגש הקרוב יתקיים ביום ראשון (20.1) במועדון 'מבצע משה' ברחוב הנרקיס (מול 141).

לדף האירוע: לחצו כאן