במהלך הלילה, נכנסו מספר חשודים רעולי פנים לתחנת דלק בצומת נחשון, איימו על עובד המקום וגנבו סכום כסף וסחורה ונמלטו המקום.
למקום הגיעו שוטרים, חוקרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי, נאספו ממצאים מהזירה ונפתחה חקירה.
נציין כי זה אירוע השוד השני בפרק זמן קצר, בפעם הקודמת העובד נזקק לטיפול רפואי.






