במסגרת יום הניקיון העירוני תלמידי בית ספר בגין המח"ר אירגנו יום שיא רכזות המדעים והחינוך החברתי . במהלך היום הילדים בשעה הראשונה למדו על חשיבות השמירה על הבית של כולנו כדור הארץ בשילוב השגרירים . בשעה השנייה הם חולקו לתחנות עבודה מפעילות : כיתות א - הכינו שלטים לשמירה על נקיון השרותים וזריקת הניירות לסל. ושמירה על חשיבות נקיון הידיים ותלייתם בשרותים . כיתה ב - הכינו שלטים לכיתות לשמירה על נקיון הכיתה ותלייתם בכיתה כיתות ג - הכינו שלטים לכיבוי האורות עם היציאה מהכיתה ולחיסכון בחשמל ( חיסכון בחשמל גורם לפחות שריפה של חומרי דלק וזיהום סביבתי ) כיתות ד - ו יצאו החוצה וניקו מתחמים שונים ברחבי בית הספר והחניון החיצוני + ירידה לכיוון הקאנטרי. ביום זה הגיעה לבית הספר ראש העיר הגב עליזה בלוך שראתה את הפעילות ושוחחה עם הילדים. היא שיבחה אותם על העשייה .
שמשנט







