יו"ר ועד (הנהגת) העובדים בעיריית בית שמש שעזב את עבודתו לפני חודשיים, לרגל קבלת תפקיד  בכיר בהסתדרות העובדים,  חזר לעירייה. פרץ הבטיח בשבוע שעבר להוציא הודעה רשמית על הנסיבות בהן  פרש מהעירייה. פרישה שלוותה סערה זוטא לארגון מסיבת פרידה ממנו באמרלד.  כזכור האירוע בוטל לבסוף ופרץ אז הבטיח כי בבוא הזמן ימצא את הדרך להיפרד מעובדים.

הנה חלפו להם כמעט חודשיים ימים ופרץ חוזר, כך שגם מסיבת הפרידה נחסכת  ממנו ומארגון  העובדים בו שימש כיו"ר.

היום קיבלנו הודעה רשמית על תפקידו החדש של פרץ:  מנהל תחום משק חינוכי בנוסף יעזור בהובלת השינוי הארגוני.  נדגיש כי פרץ לא חוזר לתפקידו כיו"ר הנהגת העובדים. בתפקיד מ"מ יו"ר הנהגת העובדים יושב עתה  ניסים כהן.