14 פחים חדשים הוטמנו היום ברחוב יצחק רבין בשכונת מגדל המים. זהו חלק ראשון במאמץ להשלים את הטמנת כל הפחים בעיר, שגם יפונו בתדירות גבוהה ויחסכו מאתנו את המראות והריחות הלא נעימים של זבל ברחובות. בנוסף, בחנתי היום משאיות חדשות לניקיון המדרכות בעיר, ובזמן הקרוב נרכוש את הדגם המתאים ביותר לבית שמש. איכות חיים מתחילה בסדר וניקיון, ואני מזמינה את כולכם להצטרף למבצע הגדול לניקיון העיר ביום שלישי הקרוב (בין השעות 7:30 ל17:00. פרטים נוספים במודעה המצורפת). בעז"ה, ובהשתתפות של כולנו, ב-2019 בית שמש תהיה עיר שכיף לחיות בה.
שמשנט







