סמל הודיה אדרי, לוחמת המעברים מגדוד ״ארז״, מנעה אתמול פיגוע במעבר ״זיתים״

הודיה רשמה: ״אירוע מסוג כזה מוכיח לי עד כמה שהתפקיד שלנו חשוב ומשמעותי. אנחנו פה כדי לוודא ששום דבר שעלול לפגוע בתושבים לא יכנס לשטח המדינה"

משפחת בית שמש מאוד גאה בך! ישר כח.