קטי פרסמה בדף הפייסבוק

הערב בבית שלי, בעירי האהובה בית שמש, ביחד עם חבריי היקרים ניר ברקת, יו״ר סניף הליכוד שלום אדרי, משפחתי וחבריי היקרים פתחתי את הקמפיין שלי. 
קיבלתי מהם כוחות רבים לרוץ ולהמשיך את מסע חיי. 
שבוע טוב חברים!