הבוקר פגשה עליזה בלוך מטיילים בתל בית שמש:
"כראש עיר אני מרגישה אחריות גדולה כלפי המקום והמורשת, כבוגרת החוג ללימודי ארץ ישראל ומורת דרך בעבר חשיבות הממצאים והשימור ברורה לי. אנחנו נמצאים בשיתוף פעולה אדיר עם כל הגופים הנוגעים בדבר- משרד התחבורה התרבות ורשויות נוספות שמגלות עניין רב במקום, אני מזמינה את כולכם אלינו לשפלת יהודה למקום בו עבר הווה ועתיד חוברים יחד- עיר עתיד עם עבר הסטורי מפואר"







