ביום חמישי הבא (10.1) יבקר נשיא המדינה, ראובן ריבלין, במרכז הלוגיסטי של ארגון "איחוד הצלה" בבית שמש, הממוקם באזור תעשייה הרטוב. הנשיא ישוחח עם מתנדבי הארגון, מכל חלקי החברה הישראלית, וישמע מהם אודות פעילותם. את הביקור ילווה מנכ"ל הארגון משה טייטלבוים.
צילום ארכיון: הנשיא בביקור קודם בעיר







