"בית שמש תהיה עמק הסיליקון, בעמק האלה.." כך אמרה הערב ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך. הערב, התקיים מפגש הייטק, (בשל ההיענות המרשימה וההרשמה מראש, הזיזו את האירוע מלשכת ראש העיר, למתנ"ס פסגות השבע. עם מעל 100 משתתפים, תושבי בית שמש ומטה יהודה, וכן תושבים מחוץ לעיר, שהגיעו מתוך אמונה שאולי בבית שמש היא הדבר הבא בהייטק. אחרי שמחירי הנדל"ן במרכז הרקיעו שחקים, זה לגמרי לא חלום כזה רחוק, אחרי שדרוג כביש 38, בית שמש היא הפכה למרכז הארץ! סביב שולחנות עגולים, עם המון רעיונות, איך הופכים את האזור שלנו לאבן שואבת לבעלי חברות הייטק, שיגרמו להגברת התעסוקה. היה ערב מרגש ומיוחד עם המון תקווה, ותחושת שינוי גדולה באוויר, המשך יבוא.