ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, נפגשה אתמול עם מנהיגי תנועת הצופים בבית שמש, וקיבלה מהם בתודה את עניבת הצופים לרגל ציון 100 שנה לתנועה. הם סיפרו לה על הצרכים שלהם בעיר והתקיימה שיחה על הגברת שיתוף הפעולה בין העירייה לתנועה.
בלוך: "אני רוחשת הערכה רבה לתנועת הצופים ורואה חשיבות רבה בפעילות של כלל תנועות הנוער. אנחנו עובדים ונמשיך לעבוד כדי שתנועות הנוער יתפתחו וימשכו אליהן כמה שיותר בני נוער, כל אחד ואחת על פי התנועה המתאימה לו. אין השקעה משתלמת יותר מהשקעה בנוער, זה העתיד שלנו. כרגע אנחנו ממוקדים בדאגה למבנה זמני, במטרה שבעתיד הצופים יוכלו לפעול במבנה קבוע וראוי. תודה גדולה לראש השבט דודי, למלווה מטעם הנהגת התנועה יוני, ליותם, לאוראל, דנה, שירז, טל וגיל מהקומונה, ולעומר שלא נכח בפגישה... כי היה באותו זמן בפעולה בתנועה".







