מוקדם יום הערב רשם ניר ברקת על קיר הפייסבוק שלו:
"אני גאה ונרגש על החלטתה של קטי שטרית, שותפה אמיתית למסע שלי, להתמודד בפריימריס של הליכוד במשבצת האישה החדשה. קטי היא מנהיגה טבעית, אמיצה וחזקה - מעמודי התווך של הליכוד השורשי והיפה ושליחת ציבור מבטן ומלידה. בהצלחה לנו!"
גם אנחנו מצטרפים לאיחולי ההצלחה לקטי! משפחת שמשנט וכל בית שמש מאחורייך.







