שמחים לבשר כי נבחרה הגברת גילה רונן במכרז לניהול אגף הרווחה בבית שמש. 

בעברה עבדה באגף הרווחה בבית שמש ומשם עברה לתפקיד פיקוח במחוז.עובדת מוערכת מאוד עם המון ניסיון וידע של שנים. באגף הרווחה מוכרת כאישה מקסימה ומוקירים אותה .

אנו שמחים שגברת גילה רונן חוזרת אלינו,  ומאחלים לה המון הצלחה בתפקיד החדש.